👉За да може да ги задържи, работодателят трябва да се адаптира към новите условия. Какво е усещането да черпиш на работното си място колеги, някои от които биха могли да са ти деца? Да те гледат с „широко затворени очи“, когато разберат, че си на 48, с 10-ина над очакванията им? За тях аз съм бумър и не трябва те да се адаптират към мен, а аз към тях. Вие също трябва да намерите темите на разговор и правилното поведение, за да не изпаднете от играта, която тече 8 часа всеки ден.⭐ Това са новите реалности на работното място, където до 2025 г. по света около 27% от служителите ще са на възраст до към 24-27 години, хората от поколението Gen Z, родените между 1995 и 2009 г.
@certifiedhealthnut What does Gen Z want in the workplace? #healer #genzlife #healersoftiktok #healthcoach #troycasey #healthandwellness #fyp #foryou ♬ original sound - Troy Casey Certified Healthnut
👉За да привлекат и задържат служителите от Gen Z, работодателите трябва да изковат работна култура, която да отговаря на техните ценности, която трябва да дава възможност на техните силни черти да се развиват.
🧐Тук се включва:👇
🎯Технология от най-висок клас
Gen Z не обичат да губят време в ровене с архаични инструменти или работни процеси и често търсят професионални настройки, където имат достъп до най-новите устройства и програми. Те също така ценят автоматизацията на „черните“ задачи и често използват технологията, за да им помогнат да работят по-ефективно и точно.
🎯Възможности за учене и развитие
Поколението Z цени дълбоко усвояването на нови умения и напредъка в кариерата си. Всъщност 76% от респондентите от Gen Z съобщават, че търсят възможности за професионално обучение и развитие. Почти всеки пети работник казва, че е по-вероятно да остане при работодател, който предлага преквалификация и образование като част от професионалното им развитие.💥
@globeandmail Gen Z workers are already making their mark on the workplace. Here’s what employers need to know #genz #officelife #work #career ♬ Aesthetic - Tollan Kim
🎯Силна работодателска марка
Членовете на Gen Z се вълнуват от присъствието и въздействието на компанията в социалните медии, както и техните ценности и организационна култура.💥
🎯Подкрепа за психично здраве
Повечето от анкетираните Gen Z съобщават, че не усещат адекватна подкрепа за психичното здраве на работното място. По-малко от половината от анкетираните служители са съгласни, че техният шеф им помага да поддържат здравословно натоварване, докато 28% съобщават, че се борят с психичното си здраве, както на работното място, така и извън него. 👉Предлагането на услуги за психично здраве на служители чрез застрахователен план може да бъде чудесен начин да накарате тези хора да се почувстват обгрижени.⭐🎯💥
@thegardeningtheologian Lets talk about how to retain Gen Z workers #fyp #genz #retention #hiring #employeedevelopment #workplace #generationsatwork #inclusion #beloning #ageintheworkplace #jobtok #worktok #corporatetok ♬ original sound - Ciarra